نظر خواهی عمومی

بچه های حسابداری ورودی 88 موسسه زند شیراز

گردهمایی اینترنتی همکلاسی های سابق

سلام دوستان عزیز از این بابت که احتمالش کم هست دیگه دستمون به دست هم برسه و چشممون به چشم هم  ، پس پیشنهاد میکنم در این نظر خواهی عمومی حتما شرکت کنید

لطفا برای هر سوال یک کیس انتخاب کنید.برای پاسخ گویی پس از درج شماره سوال نام فرد مورد نظر را بنویسید و در صورتی که جواب هر سوالی به ذهنتون نمی رسه نقطه چین بذارید.

 

1)خوش تیپ ترین فرد کلاس

2)مثبت ترین فرد کلاس

3)محبوب ترین فردکلاس

4)باهوش ترین فرد کلاس

5)با نمک ترین فرد کلاس

6)خوش اخلاق ترین فرد کلاس

7)بی خیالترین فردکلاس

8)درس خوان ترین فرد کلاس

 

9)جدی ترین فرد کلاس

 

10) خجالتي ترين فرد كلاس

11) كم خجالتي ترين فرد كلاس

12) خشكترين فرد كلاس

۱۳) خشکلترین فرد کلاس؟

آقای محمدی:

۱)همه هم خوشتیپ بودن و هم یه جورایی احساس خوشتیپی میکردن. ۲)حجت الاسلام و المسلیمن محمد حسین اسدی .۳)هر کسی واسه خودش یه جذابیت و محبوبیتی داشت .۴) نداشتیم .۵) سید السادات و العافیات محمد رضوی .۶) اکثراَ خوش اخلاق بودن .۷) یه جورایی خودم .۸)سه نفر اولی که تو جشن تندیس گرفتن .۹) نداشتیم .۱۰)  خواجه عظیم الدین مرادی .۱۱)  ماشالاه ... خانما .۱۲)  نداشتیم۱۳) خشکلترین فرد کلاس؟ والا ما بس همه چیو خوشجیل موشجیل میبیینم همه رو خوشجیل میدیم ...

خانم گرامی:

۱)همه خوب بودن  ۲)آقاي شهيدي/خانم توحيدي نژاد  ۳)...    ۴)خودم   ۵)آقايان رضوي ومرادي(البته خودشون اينجوري فكرميكردن!!)   ۶)بيشتر بچه ها خوش اخلاق بودند به خصوص مریم و جمیله و فهیمه انصاری    ۷)آقاي محمدي    ۸)خانم فريبا ايزدي هروقت مي ديديمش داشت ميخوند!!        ۹)خانم...        ۱۰)آقاي رمضاني       ۱۱)...          ۱۲)...

مریم میری:

1) جمیله رعیتی و غیره     2) ...      ۳) ماندانا زارع    ۴) حنا غانمی     ۵) مریم کاظمی (لیدا)    ۶)  آوا نعمت الهی       ۷) خودم     8) آقای اسدی       9) آقای ساداتی  ۱۰) آقای ضرغام پور  ۱۱) آقای رضوی     ۱۲) ...

آقای ساداتی:

۱- آقای لرزاده   ۲- آقای شهیدی    3- همه    4- ای کیو سان    5- آقای بذرافشان   6- خانم یعقوبی     ۷- خودم    8- خانم ها    ۹-        10- آقای کارگر     11- آقای قائدی    ۱۲-
البته خانم میری حق دارن با این استقبالی که از وبلاگ شد معلومه که اکثر همکلاسی ها مایل به زیارت دوباره نیستند
یه پیشنهاد :
نظرتون واسه یه جشن بی مناسبت تو ماه اسفند با حضور تمام همکلاسی ها؟
اول خودم اعلام آمادگی میکنم و هرکاری که ازدستم بربیاد انجام میدم
لطف کنید نظر دهید؟

-می خواین بدهی تون رو پرداخت کنید؟، بیشتر ذخیره کنید تا اون موقع باید با سودش پرداخت بشه-

ایکیوسان: اقای ساداتی پیشنهاد خوبیه.

عظيم مرادي:

سلام/من تااونجایی که تونستم درمورد همه توشعرم نظردادم ولی دوس دارم باز شرکت کنم/1/خانم های چادری و.....البته به نظرمن.2/خانم توحیدی دلیلش آمار3/من نیستما هستم؟خوب باش4/خانم توحیدی چون استفاده کرد ازهوشش وخانم گرامی به جان خودم نزدیکش نشید وووی ووی ووی5/رضوی ورجبی وگرامی وآرندی/6خانم ها کاظمی وانصاری وقيصري وافراسيابي/7حاجی تعادل خودمون ولی بخدامرد هست/8خانم توحیدی وایزدی وصفیاری واسدی/9خانم اميري10/رمضانی11/خانم میری12/ساداتی وخانم مقدسي

مریم میری: ای بابا آقای مرادی احیانا -امیری و میری - ۹ رو با ۱۱  اشتباه نگرفتین!!!؟؟؟!!! منظور از نظر خواهی در زمان دانشجویی بودا ... دوستان مثل اینکه قراره دوباره چشممون به چشم هم بخوره پس این بار پیشنهاد می کنم که حواستون به جوابا باشه

آقای مرادی:سلام ازشماست!/خانم ميري به جان خود شما اگه كوتاه بيام مگراينكه بريد شكايت كنيددستتون بهم برسه/البته عذر ميخوام از بچه هايي كه اسمشون نياوردم چون يه سري ويژگي ديگه داشتن

خانم جمالی:1)نداشتیم2)آقای رمضانی3)نیدونم :-؟4)خانم توحیدی5)فاطمه پیروان(یکی از دوقلوها)+مریم کاظمی(لیدا)6)خودم( الکی ) خانم میری7)آقای محمدی 100% 8)خانم ایزدی + آقای اسدی9)نیدونم10)...۱۱)آقای بذرافشان ۱۲) همه ( هر کی زیبایی خودشو داره )

آقای ساداتی:بیچاره بستنی؟ -چرا بیچاره بستنی بیچاره شما که قراره پولشو بدین

خانم گرامي: سلام زينب خانم جمالي!عزيزم فكركنم مورد آخر خشكترين و خوشكل ترين وباهم اشتباه گرفتيآره عزيز؟؟؟؟؟
مريم جون اينم به سوالا ميخواي اضاف كن تا بگيم هيچ كس
آقاي مرادي هم كه لطف دارن ولي مگه هوش زياد بده كه كسي نزديكم نشه؟؟؟

مرسي مريم گلي كه خوشكلترين روهم بعنوان مورد13گذاشتي
من كه نظرمو گفتم!!

خانم جمالی:سلام خانوم گرامی. آره البته زیاد فرقه نمیکننا فقط یه ل کم داره اونم خودم چسبوندم آخرش هممم خشکترین! فکر نمیکنم همچین کسی رو داشتیم.نه! نداشتیم!

افسانه حمیدی:1)همه خوب بودن 2)جیگر خودم خانم مقدسی 3)خانم کاظمی کیاو عبدالهی وباز مقدسی4)همه باهوش بودین خوب مخصوصا خانم توحیدی 5)همون خانم اصفهانیمون اعظم جون 6)لیلا حیدری البته خودمو فاکتور گرفتما7)چمیدونم8)آقای اسدی 9)از بچه ها یادم نمیاد ولی استاد زارع گاریزی خدایی خیلی جدی بود10)ماشالا آقای رضوی11)آقای مرادی خیلی خجالتی بود نه؟12) بعضیا .......13)این که مسلمه همه

خانم توحیدی نژاد:با سلام به تمام بچه های کلاس. امیدوارم همیشه سرحال و خوشحال باشید (مثل آقای مرادی). دلم برای تک تک لحظات کلاس ها و همه بچه ها (بخصوص برای دوستای عزیزم مریم و سحر و جمیله) تنگ شده و خیلی دوست دارم یک بار دیگه دور هم جمع شیم . بیشتر از این فرصت ندارم که دلتنگیم رو به اطلاعتون برسونم و بگم که همیشه به یاد همتون هستم.
نکته آخر رو به آقای مرادی می گم که هنوز از بابت آمار از من دلخور هستن. آقای مرادی از من دلخور نباشید.

جمیله:

1-خیلیا بودن ازجمله خودم!!!! 2-آقای شهیدی و اسدی 3-آقای اسدی  4-مرضیه توحیدی نژاد  5-سحر گرامی  6-مریم ذبیحی/زینب مقدسی/طاهره رنجبر/فهیمه انصاری و... 7-خیلی از پسرا از جمله...  8-(ما یه تعبیر دیگه ازش داریم)فریبا ایزدی  9-پسرعمو خودم احسان رعیتی  10-آقای رمضانی  11-آقای محمدی  12-نمیدونم  13-با آرایش یا بدون آرایش؟؟؟

سحر گرامی:واااااي سلام مرضيه جونم.خوش اومدي به وبلاگ ما هم خيييييييييييلي دلمون برات تنگ شده بخدا
انشالله كه موفق باشي و ارشد خوش بگذره



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 / 10 / 1390برچسب:,ساعت 17:25 توسط ×مریم×| |